Philips 5000 series BDP5500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series BDP5500 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Peter Land 08-02-2014
Geschreven voor: Philips 5000 series BDP5500

Na het vervangen van diverse onderdelen zoals moederbord en loopwerk waren de storingen nog niet opgelost. Pas nadat er nieuwe software op is gezet werkt de Blu-Ray speler beter.
Er zijn nog wel vast lopers maar niet meer als 2 per avond.
Over de beeld en geluidskwaliteit heb ik geen klagen deze zijn perfect. Ook Net TV werkt beter als die van mijn Philips tv (40PFL9705-12).

Peter Land 26-05-2012
Geschreven voor: Philips 5000 series BDP5500

De Blu-Ray speler geeft een perfect beeld maar leest bij mij niet alle Blu-Ray.
Als hij de disk niet leest moet eerst even de stekker uit het stopcontact daarna leest hij de disk wel. Zorg dus dat je gemakkelijk bij de stekker kunt. Er waren diverse Net tv toepassingen die niet werkte, de klantenservice van Philips kon mij hierbij niet helpen. De Skype app. was nergens te vinden. De Blu-Ray gaf aan dat er geen nieuwe firmware versie beschikbaar was.
Op de Philips pagina heb ik een nieuwe versie gedownload en geïnstalleerd op de Blu-Ray, na de installatie van de nieuwe firmware was de Skype app beschikbaar en werkte de net tv apps die voorheen niet werkte. Ik ben nu redelijk te vrede. Het zou fijn zijn als alle diks werkte zonder dat de stekker uit het stopcontact moet worden gehaald. Ik vindt dat je voor je geld een mooi apparaat hebt met een perfect beeld.

Peter Land 13-09-2012

Nog even een reatie op mijn review, ik heb de Blu ray speler 8 mei gekocht na 3 weken is hij 8 weken in reparatie geweest bij E-care dit bedrijf repareerd voor Philips. Nadat hij terug was van reparatie liep het apparaat nog gereld vast, de eerste avond dat ik hem weer had geinstallerd 6 keer. Philips weer gebeld die verwezen mij door naae E-care en daar staat hij nu voor reparatie. Op het voorstel de blu ray speler om te ruilen konden zij niet in gaan.

Philips heeft betere service gehad.

Peter Land

kennyg 14-07-2012

Hallo welke bluray,s werken niet? zijn dat kinderfilms? Ik heb de bdp6000 en die leeest alle kinderfilms niet zoals rio (ook niet in 3d) Happy feet , the smurfs etc)gewone speelfilms speelt hij wel af. Stekker heb ik nog niet geprobeerd is wel een andere Br maar ik ga het proberen. Verder is hij perfecht